Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Fanýs

30. 7. 2012 1:21
Politici,

které jsem volil, mne nezklamali.

Jen se bohužel nedostali do Parlamentu. :-/

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

30. 7. 2012 8:28
Re: Politici,

Tak příště to snad vyjde ;)

Hezký den

H.N.

0 0
možnosti
JV

Žadatel

29. 7. 2012 22:24
Přiznám se, že tomuhle článku moc nerozumím

Snad je v něm autocenzura.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

29. 7. 2012 22:30
Re: Přiznám se, že tomuhle článku moc nerozumím

Rozumět nemusíte, dejte karmu, to mi pro dnešek stačí a udělá radost :)

1 0
možnosti
V

vsemu.rozumim

29. 7. 2012 22:09
Stop rasismu,diskriminaci,xenofobii a nesnasenlivosti!!!

;-O;-O;-O

0 0
možnosti
PK

dolch

29. 7. 2012 21:36
Ahoj Hani

dlouho jsem tě tu neviděl. Jinak samozřejmě souhlasím, je to k vzteku :-) (Ale co jsi myslela tím Kremlem? Tam je to teď nějak dobrý, nebo co? :-))

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

29. 7. 2012 22:32
Re: Ahoj Hani

Nevím, Pavle, já tam ještě nikdy nebyla. Ale to neznamená, že bych nechtěla :) Pojedeme? ;)

0 0
možnosti
L

Luborka

29. 7. 2012 21:24
Jste mi připoměla

otázku na jednoho léčitele:"......vždycky jsem měla dobrou paměť, obvykle si mohu cokoliv zapamatovat doslovně, ale u vašich knih si nedokážu zapamatovat nic,ani převyprávět. Čtu znovu a znovu ale opět si nic nepamatuji. Vše se mi v hlavě jakoby rozplývá....z odpovědi:...Stupeň možnosti zobecnění je určován možností trápit se se zachováním

lásky. Proto moudrost spočívá v zachování lásky když strádáme. Jestliže je lásky nedostatek, pak nashromáždit

novou informaci, spojit ji v jediný celek, je velmi složité, a proto si

ji nemůžeme zapamatovat, nezobecňuje se..". Říkám tomu jednodušeji - nerozumět, nechápat, nemilovat. Nejsme schopni si pamatovat to, čemu nerozumíme. A tak je to i s důvěrou, nerozumíme tomu, co to znamená a proto si nepamatujeme.Prostě pochybujeme, prakticky důvěry nejsme schopni. Takže budeme pořád zklamáváni dokud nepochopíme proč.To co nás k pochopení může přivést je schopnost milovat sama sebe(rozuměť svému počínání), důvěřovat si a nesvěřovat se do rukou jiných.

0 0
možnosti

3lipy

29. 7. 2012 20:58
Já ti Hani rozumím!

V

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

29. 7. 2012 21:17
Re: Já ti Hani rozumím!

Libuško, jsem za to moc ráda :)

0 0
možnosti
X

xychteen

29. 7. 2012 19:36
Musím si to v noci přečíst v klidu ještě jednou...

...zatím jsem se bohužel nedobral podstaty - za to asi můžou ty paralelně běžící zprávy, to je vždy přímo zřídlo nedůvěry :-) Přeju pěkný den, Sluníčko.

1 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

29. 7. 2012 19:44
Re: Musím si to v noci přečíst v klidu ještě jednou...

Ahoj :)

Podstatu se Ti zachtělo u mě hledat? Je fakt, že už jsem dlouho nic nenapsala, ale tu si přece každý musí najít sám. Úsměv tam ale je, když budeš dobře hledat. ;)

Hezký večer.

H.

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

29. 7. 2012 19:27
Ja si nemyslim, ze by politici...

...kteri nasi duveru zklamali, ji dostali znova...Dostanou ji zcela jini politici, kteri jsou pouze stejne spatni...No a ti mene naivni z nas tim proste nejsou zklamani, protoze to ocekavaji. Proto treba ja nechodim k volbam. To se nechlubim, to si stezuji...Zklamal me trochu Schwarzenberg, o tom jsem si myslel, ze bude mit nejakou uroven...od Necasu, kalousku a jim podobnych, jsem nic necekal...

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

29. 7. 2012 19:42
Re: Ja si nemyslim, ze by politici...

Víte, kdyby se něco pořádného - a k užitku - ve Sněmovně dělo, tak by pan Schwarzeberg nespal. Vlastně se mu ani nedivím. ;) Nejsem však tak skeptická, abych si myslela, že není z čeho vybírat. Jen jsme trošku líní - vybíráme z toho, co se nabízí v sídlištní prodejně, která je za bukem. Vypěstovat si něco sami (ano i s politiky se to dá! |:), hledat, ptát se, odmítat, zařvat, zasmát se...to už se nám nechce. To je moc práce.

A přitom je tak snadná cesta, jak z toho ven. Ukázat lidem, že to jde. Na jednom jediném člověku, aby zas začali věřit. :)

Hezký večer. H.N.

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek