Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gwendolyn :)

23. 8. 2012 4:10
Kraci tam, kam kracet ma

Lide, kteri neznaji miru, budou prehanet nebo ubirat, at je technologie nebo ne. Vseho s mirou, jak si kdo ustele, tak si lehne, myslim, ze existuje jeste dost lidi, kteri umeji cist knihy, vypravet si atd. Pokud je v rodine kazdy clen hned po skole/praci nalozen u sveho pocitace a u toho i pojidaji, je jasne, ze neco nesedi, ze neco je spatne...

1 0
možnosti

Marthas65

9. 9. 2012 2:25
Re: Kraci tam, kam kracet ma

Sometimes it is better to use <a href="http://essay2u.com/professional-essay.php">essay2u.com</a>; in order to make your essay or article good and gramatically right

0 0
možnosti

stepulka

22. 8. 2012 11:35
Často vídám

že dnes mají doma každý svůj počítač, každý svoji televizi a schází se jen u jídla ;-D V tom lepším případě.

Ne, je to jako ve všem, jaký si to kdo udělá takový to má, nemění se lidi jen technologie ;-)

1 0
možnosti

Hanka Novotná

22. 8. 2012 12:18
Re: Často vídám

No, Štěpi, možná technologie mění lidi. A my se nebráníme, protože je to tak pohodlné. Povídat na chatu je jednodušší než se dát do gala a někam vyrazit. Tu už chce určitou energii a samozřejmě pokořit pohodlnost. Je mi jasné, že u Tebe vítězství technologie nad vlastními silami organizovanou zábavou, nehrozí:)

Hezký den a díky za příspěvek.

H.

1 0
možnosti

Žadatel

21. 8. 2012 22:47
Nelze vyloučit,

že, být mně v dnešní době ...náct, byl bych horší než ta dnešní mládež. Dovolím si však tvrdit, že své dítě, na jehož výchovu jsem měl vliv, jsem preventivně své zlozvyky ani neučil. :-)

0 0
možnosti

Hanka Novotná

21. 8. 2012 23:20
Re: Nelze vyloučit,

Mně se moje mladá doba líbila a nechápu, proč jsem spěchala, abych byla dospělá. To se snažím své dceři pořád vysvětlit, že opravdu není kam spěchat....:)

Dobrou noc.

1 0
možnosti

medvediceCDN

21. 8. 2012 21:33
..

R^

0 0
možnosti

Hanka Novotná

21. 8. 2012 23:15
Re: ..

Děkuji :)

0 0
možnosti

Alka.24

21. 8. 2012 20:27
Hezké

čtení, hezky napsáno..:-)R^

1 0
možnosti

Hanka Novotná

21. 8. 2012 20:32
Re: Hezké

Děkuji, potěšilo mě to :)

Hezký večer.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS