Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zemana po 68 vyhodili z KSC, takze nechapu souvilost :-P

2 1
možnosti

To je ale nesmyslnej a ublíženej blábol. A ještě máte tu drzost vzpomenout Karla Kryla?  "Jel krajem divný kníže a chrpy poadly, když z prstů koval mříže a z paží zábradlí... " Ten tu možnou hrozbu snad i předvídal

6 2
možnosti

I11v77o 61K10u32b91e39š

27. 1. 2013 23:02

Souhlas, kdybych měl po ruce černou vlajku, vyvěsím ji. Nechce se mi uvěřit, že tolik lidí postrádá pamět. Vždyť byl MZ tolik let ve vrcholné politice, TAKŽE JE JASNÉ, CO LZE OD NĚJ OČEKÁVAT8-o;-€ Co jste si zvolili bylo vidět hned včera. Přiožralý klopýtá před kamerou a hýří rádoby vtipnými bonmoty na ochranku: "Děkuji všem, kteří jste mi nepomohli.................." Opravdu bonmot k popukání. Kdyby ho dali do vany a točili ho tam, ochranka by byla bez starostí, že si ublíží. Však se ochranka vycvičí. Jelcina taky nepustili z letadla v Reykjavíku a státní návštěva Islandu se odložila:-/;-)

4 2
možnosti

Jako slohovka dobrý, ale to je tak všechno.

4 4
možnosti

Shrnu to, bloggerka tvrdí, že naším nejlepším prezidentem by byl jedinec, který se nechá fotit s připínací plackou "Putine, ke

mně! Mazej na místo!"  a kterého  při hlasování o nedůvěře

vládě premiér Petr Nečas musel probudit a napovědět mu.

4 2
možnosti

Och, trosku hystericke a zbytecne cerne videne. Nutno si uvedomit, ze president je vicemene takova dekorativni figurka, zvlast pak v CR. Clanek mi pripomina hystericke vykriky volicu v USA, kde jedna strana upela, ze kdyz zvoli Obamu, bude USA snizen jeji titul svetove velmoci a bude z ni komunisticka zeme a druha strana kricela, ze kdyz zvoli Romneyho, nebudou zenske mit zastani, nebudou povolene potraty a bude doba tmarstvi. Ve skutecnosti se zivot vetsiny lidi nezmeni, at tam nahore sedi kdokoliv.V

6 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za komentáře a přeji hezký večer.

1 4
možnosti

J16i22ř64í 28M29a84r91e72k

27. 1. 2013 18:54

Super óda. A zhudební ji Berenika Kohoutová?:-)))

7 2
možnosti
Foto

Stojí vám to za to, napsat takový komentář?

2 5
možnosti
Foto

Marně jsem si po volbách lámala hlavu tím, kde M. Zeman vzal tolik hlasů, když ho nikdo z mého blízkého, širokého okolí nevolil... A vy jste všichni tady. :) Tak si to vaše vítězství lásky a pravdy pořádně užijte.

5 8
možnosti

;-D co jste měla z počtů??

3 1
možnosti

Pro ty, kdo se mi snaží podsunout myšlenku na to, že jejich prezident je automaticky můj prezident.... ona: "to je pořád moje auto, můj barák, moje peníze... musíš si zvyknout miláčku, že všechno je naše". on: "no tak dobře....kde mám naše podlikačky?" Čili....nechte si toho svého zemana, můžete se s ním třeba vyfotit, ale můj prezident to nebude. K tomu bych ho musel uznat za mého prezidenta a to se nestane. Ostatně, jsem zvědav, za jak dlouho vám vytře zrak. Jak ho znám, dlouho to trvat nebude:-)

4 5
možnosti

Mírně odbočím od tématu.Jak bolestivé pro nás bylo,když jsme po 35 letech  museli opustit své bydliště,abychom mohli slušně a v klidu žít.Ne kvůli politickému přesvědčení,ale kvůli pravdě a lásce,která nás obklopila hordami nepřizpůsobivých rodin z Prahy,Kladna a Slovenska.Prostě daň demokracii,ale zvládli jsme to!!!

5 0
možnosti

snad nám nechcete říct, že by voliči zemana byli až tak srdeční a svérázní:-)

0 6
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek