Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M63a73r12t26i62n 67V95í82t

4. 4. 2013 11:22

Níž v dikskusi jsem narazil na místo, kterému nerozumím...."tak složité věci, jako jsou mezidlidské vztahy s ohledem na vliv okolí, nemají žádné řešení. Můžeme jen přijímat skutečnost, vyrovnat se s ní, nebo nevyrovnat."

Nevíte náhodou někdo, co si mám představit pod mezilidskými vztahy s ohledem na vliv okolí? Ten zbytek citace chápu jako "já neříkám nic, ale na moje slova dojde" Ovšem původně zvolená věta vypadá a zní víc filozoficky a že nemá žádný obsah? Ale božíčku... kdo by rozuměl filozofům:-)

8 3
možnosti
Foto

Pane "Víte", je mi jasné, že nechcete diskutovat k článku, jen provokovat. Vězte, že s takovými lidmi jako jste vy, já svůj čas ztrácet nehodlám. A to je i má rada pro ostatní. H.N.

4 8
možnosti

No Hani, je to zajímavé, ale přijde mi to trochu nedotažené. Hlavně mi tam chybí návrh řešení nastalé situace pomocí toho papiňáku :-)

7 1
možnosti
Foto

Řešení samozřejmě bude, jak už sis mohl u mě ostatně zvyknout ;) A máš ty nějaké? :)

1 8
možnosti
Foto

Z dnešních televizních novin - matka uškrtila svého osmiletého syna a mladík k smrti ubodal svou příbuznou. Co se s lidmi děje? To rozhodně není o pesimismu... lidský život absolutně ztratil hodnotu.

3 10
možnosti

Z74d75e54n24a 22K63o77č50í

3. 4. 2013 20:10

Bohužel se nějak vytrácí láska. Láska k bližnímu, dětem, rodičům, partnerovi  ......  a je postupně nahrazována egoismem. ;-(

1 9
možnosti
Foto

S tím se nedá, než souhlasit.

Přesně na tohle" Kde se v nich bere taková zlost, nespokojenost… mají přece všechno, a často bez sebemenšího, vlastního přičinění." jsem dnes myslela. I když ne zrovna v této souvislosti. Ale je vidět, že to platí všeobecně. A jen hloupý by mohl nevidět, že je to možná vysvětlením. i když ne asi jediným...

1 6
možnosti

Jó za našich mladých let by se to nestalo, že? Čím to asi bude?

6 0
možnosti

:-) Na fotografii vidím hezkou mladou ženu. Tak proč tolik stařeckého mentorování v textu ? :-)

14 3
možnosti
Foto

Evi, a já myslela, jaký jsem optimista. :) Skutečnost prostě taková je, a možná vím i co s tím. Zkusím to do zítra napsat. Hezký den. H.

2 9
možnosti
Foto

Tahle mašinerie doby sešrotuje i jinak dobré rodiče. Nemají čas ani zjistit co se s jejich dětmi děje. To přece není normální! Braňme se!!!

3 8
možnosti
Foto

Libuško, přesně. Přemýšlela jsem o rodičích těch vrahů. I jejich životy jsou zničené... teď je asi pozdě ptát se proč...Je třeba, správně píšeš, se bránit. Aby se to už nestávalo. Hezký den. H.

2 7
možnosti
Foto

Ahoj. Já si myslím, že za každou ,,agresivní" reakcí na ten otřesný zločin je skrytý strach z toho, co nás to vlastně obklopuje. Já osbně spíš chápu ty ,,agresivní" reakce, a za problém bych spíš považoval nějaké neslané - nemastné a vlažné přijetí něčeho tak těžko pochopitelného...

2 15
možnosti
Foto

Vláďo, agresivní reakce nic neřeší. Právě proto, že když je člověk agresivní, často si neuvědomuje, co dělá. I mezi mladými lidmi se ve velké míře rozmohly sebevraždy - jako impulzivní řešení problémů. Malé děti si dokonce myslí, že se po sebevraždě mohou vrátit zpět, až problém přejde, nevidí ji jako definitivní. Stejně tak není řešením, "vlažně" vzít na vědomí....stalo se to někde na Moravě, daleko od nás...

4 9
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS