Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J10a90n90a 88M54a76j56o26v14á

28. 7. 2014 20:49

Včera jsme se narychlo rozhodli jít do kina a před pokladnou teprve studovali, co je zrovna na plátnech a rychle lovili info na csfd. Váš favorit nevyhrál - naši oblíbení recenzenti z něj uchvaceni nebyli. Tak je pro mne vaše spokojenost v zajímavém kontrastu. My jsme si rozhodně skvěle užili Stoletého starika...;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek - tak to má být. Každý máme svého favorita. Nelíbí se mi kritika jen proto,že někomu vadí "kampaň" kolem. Kdyby si ji Rudův tým (protože to není jen jeho film) nezasloužil, tak by ani nebyla. Dnes si lidi sakra rozmyslí, než do někoho investují své peníze.

0 1
možnosti
Foto

Závist, když se někomu něco povede, je v téhle zemi, bohužel, hluboce zakořeněná. S tím nic neudělám a víte, že mi to až tak nevadí? Já jsem šťastný člověk. Vybírám si to, co se líbí mně a ne to, co odsouhlasí a jako "menší zlo" zvolí většina či odborná kritika. Vzpomeňte si jak to dopadlo, když většina volila prezidenta republiky ;)

0 3
možnosti

Většina zvolila dobře. Zeman je chlap na svém místě. Kchárlovi zvadlo číro.

0 0
možnosti

Dokud jsem nedočetl k "náročný filmový divák" omlouval jsem to tím, že jste zřejmě příliš filmů neviděla a nemáte tak srovnání. Nejspíš jsme viděli každý jiný film. Jinak si to vysvětlit nedokážu.

1 0
možnosti

Přikloním se spíš na stranu (k recenzi) Romana Potoczného, nijak zvlášť mne to neuchvátilo. Tedy až na to mohutné pí árko.

potoczny.blog.idnes.cz/c/418648/Zejtra-naporad-film-ktery-sice-slape-ale-neseje.html

1 0
možnosti

Zkuste se podívat na nějaký druhý film;-)

0 0
možnosti

Náročný filmový divák ... Tak to jo.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS