Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

doktor_bota_2

26. 1. 2009 21:07
Tak sice karma za hezký a dojímavý text,

ale kdyby to bylo možné, dal bych rovnou antikarmu za "Jakoubkovo rodině", "Jakoubkovo maminka" a další podobné perly!;-€

To je nějaký polský akcent? Nebo ukrajinský argot? Fuj, že se nestydíte.Rv

0 0
možnosti
B

Bucharovic

26. 1. 2009 21:21
Re: Tak sice karma za hezký a dojímavý text,

A že to neřeknete Polákovi, nebo Ukrajincovi do očí? Myslím to, že by se měl stydět za svůj akcent...:-/

Asi nechápete, že lidé žijící a formující se jinde než Vy mohou mít jiné mluvnické návyky. Blog není učebnice pravopisu. Styďte se Vy, ale za nedostatek nadhledu a hnidopišství... V.Kroupa

0 0
možnosti
B

Bucharovic

26. 1. 2009 21:06
Ahoj Hani

Když jsme si psali mail o ,,Vaskovi, co se měl vrátit živý" psala jsi něco o síle - nesíle žít dál. myslím, že jsi už na to přišla sama. Musí se jít dál...

I když Tvůj článek (mimochodem hezkej - pokud se to dá o tomto tématu říci) je z jiného soudku, asi jsme oba při psaní toho svého mysleli na stejné věci. Pa V.Kroupa

0 0
možnosti
HN

handour

26. 1. 2009 21:59
Re: Ahoj Hani

Ahoj Vláďo, moc děkuju za reakci, ty vždycky víš co říct a co už by bylo navíc, a stejně to už vím;-). No a jak jsem Ti psala, že jsou horší než J.Fiala, to je případ "dnb" - protože Fialovi vždycky vím, co odepsat...ale pro tento případ...opravdu jedině ten odstřel(a možná by byl i vděčnej-určitě je celej nešťastnej:-P) a potěšilo mě to rytířský zastání,je to vážně milýV

Hanka

0 0
možnosti
LM

chachara

26. 1. 2009 19:04
Dotaz pro autorku

Fotografie Manhattan Beach se Vam libi,nebo tam i bydlite???

0 0
možnosti
HN

handour

26. 1. 2009 19:10
Re: Dotaz pro autorku

8-oto jste se sice mohl zeptat třeba emailem a ne zrovna pod tímhle článkem...nevrhá to na vás moc dobrý světlo...:-/ale budiž: nelíbí nijak zvlášť a nebydlím - mám ráda jen otevřenej prostor...bez hranic

0 0
možnosti
A

avathar

26. 1. 2009 18:27
máte to dojemný

ale  účelový. paní se prý otrávila plynem, dopis na rozloučenou nenechala, ale to by to tak nevyznělo....

0 0
možnosti
HN

handour

26. 1. 2009 18:36
Re: máte to dojemný

tak na vás jsem tady čekala, až mi přijdete říct pravý důvod smrti Jakoubkovo maminky...není to úplně jedno? Používáte někdy to co dělá bum bum na levé straně ve vaší hrudi?8-o

0 0
možnosti
AB

abarila

26. 1. 2009 17:12
Prý si Bůh vybírá ty nejlepší k sobě

To nám kdysi někdo řekl, když nám zemřela sestřička. Krásné 18 měsíční miminko večer ulehlo zdravé a ráno se probudilo s horečkami. Za 4 hodiny nám zavolali z nemocnice to nejhorší. Byl to meningokok, tenkrát ale ještě neznámý. Od té doby jsem neměla větší strach z ničeho jiného. :-( Nezbývá než věřit na strážné anděly. Žít ve věčném strachu pak děti omezuje.

0 0
možnosti
HN

handour

26. 1. 2009 17:35
Re: Prý si Bůh vybírá ty nejlepší k sobě

To jsem taky slyšela,mělo mě to v té chvíli utěšit, ale nepomohlo mi to...

Mám strach z toho, že naše děti jsou důvěřivé a naivní, že věří, že jsou všichni lidé dobří. Jakub byl možná vychováván v tom duchu,v nejlepší víře. Z toho je mi nejvíc smutno. Těší mě snad jen to, v celý tý hrůze, že Jakub bude zas se svou mámou..

Děkuji za příspěvek Alice,moc si ho vážímV

H.N.

0 0
možnosti
A

Arth-

26. 1. 2009 15:17
Hančí, tak pod tímhle se nezasmějeme...

a nemá to řešení.

Nepomůže ani smrt vraha...  ani trojnásobná policie...  ani - no prostě nic.

Takovým věcem se nedá předejít a vždycky se to může stát znova.

A vždycky znova to bude strašně smutný... :-(

Nedokážu v sobě umlčet tu vtíravou otázku: najde se někdo, kdo v tomto kontextu bude kázat o spravdlivém a vševědoucím?! ;-€

0 0
možnosti
HN

handour

26. 1. 2009 17:42
Re: Hančí, tak pod tímhle se nezasmějeme...

Oldo,tohle je první článek, kterej jsem kdy napsala a necítím úlevu, naopak ten strach je ještě větší, a když koukám na dceru... doslova hmatatelný. Když vidíš tu důvěru, naivitu a pak se ptáš sebe, mám v sobě tu sílu ji ochránit? Jak, když se tomu nedá předejít...:-(

.

0 0
možnosti
RK

ginera

26. 1. 2009 15:13
Vím jaké to je,

"srovnat" se s tím, že táta  tu není, že mi už nikdy nedá pusu a nezavolá na mamku:"Pralinka přijela":-( Ale čas tu velikánskou bolest opravdu zahojil. Neumím si ale představit, zda je možné, vyrovnat se se smrtí dítěte. Myslím, že to nejde;-(Jak jste napsala - šíleně bolí jen ta představa...Moc děkuju za Vaše krásné řádkyV

0 0
možnosti
HN

handour

26. 1. 2009 17:54
Re: Vím jaké to je,

Naopak..já děkuju za ty Vaše.VMám tak "potvrzeno", že opravdu čas zahojí tátu...je to moje bolest, ale Jakub (a teď i jeho maminka)bolí nás všechny, aniž jsme ho znali osobně....ta představa hrozný bolesti nás spojuje,dokazuje,že jsme lidi, a že máme V

0 0
možnosti
L

Lilith+

26. 1. 2009 15:06
Krásně napsané, karma

Není větší tragédie, než přežít vlastní dítě...

Souhlas i s náhledem na V.Svobodovou -  zde se bulvární hyenismus předvedl v té nejhorší podobě...

0 0
možnosti
F

fleec

26. 1. 2009 14:39
Násilná smrt dítěte,

je to nejstrašlivější a nejbolestivější...;-(

0 0
možnosti
JN

dajana.p

26. 1. 2009 14:32
Mně by

určitě nepomohl ani trest smrti pro vraha.

;-(

V

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek