Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HN

handour

21. 2. 2009 22:04
já nevím, jestli to smím prásknout

....ale je po 22 hod. takže snad jo;-):

Motýlek dělá svíčkovou:-)

0 0
možnosti
A

Arth-

21. 2. 2009 22:11
Re: já nevím, jestli to smím prásknout

No - tak to je teda bomba!

Škoda že já po desáté odpadám... když tady se bude podávat SVÍČKOVÁ!!

0 0
možnosti
A

Arth-

21. 2. 2009 21:45
Děvčata, děvčata...

vy jste tady samá srandička ... a že právě zkrachoval SAAB vás snad vůbec nezajímá!

;-(

0 0
možnosti
HN

handour

21. 2. 2009 21:49
Re: Děvčata, děvčata...

a to je ta část ženskýho těla, kterou si nám slíbil?:-P

0 0
možnosti
P

parnassius

21. 2. 2009 20:33
Já se do očí snažím dívat, ale někdy to prostě nejde

Na podzim jsem vyfasoval do kanceláře novou kolegyni. Když mi ji představovali, přišel nejdřív  "vršek", pak dlouho nic a až pak dorazil zbytek. Asi po měsíci, hledám na stole sešívačku a nadávám, kdo mi ji zase seknul. Kolegyně se nahne přes stůl ke mně a nezištně nabízí svou......vidím skoro až k pupíku. Říkám: "A dost! Janino, venku je zima jako kráva, to nemáš v šatníku alespoň jeden rolák?" Zamžiká na mě půlmetrovými řasami, upře na mě nevinné zelené oči, a v té chvíli ji to dojde, povídá: "To víš že mám, ale co budeš dělat na jaře?"

"Na podzim, Janino, prodám kravku a na jaře už nezaseju.......a ty si, půjdeš sednout do účtárny!"

0 0
možnosti
HN

handour

21. 2. 2009 20:39
Re: Já se do očí snažím dívat, ale někdy to prostě nejde

;-D;-D;-Dmám v tom guláš, jak Vy poznáte, že přišlo jaro?:-)

0 0
možnosti
AW

alicew

21. 2. 2009 19:27
zdravím Hanko,

přečetla jsem další tvé články, jsou pěkné, chválím.  Jinak to to tom pohledu do očí znám..také mi tam skoro nikdo nekouká:-)

0 0
možnosti
HN

handour

21. 2. 2009 19:31
Re: zdravím Hanko,

Ale ty máš krásný oči Aličko:-)

Jsem ráda, že si přišla, hodně práce, viď?

0 0
možnosti
G

Gedgitka

21. 2. 2009 18:56
A nebyl to náhodou Dalibor Janda

Měli jsme doma plakát Dalibora Jandy a celá naše rodina chodila a zkoumala zda je to pouze záhyb kalhot nebo má opravdu tak velké přirození v těch svých bílých plátěných kalhotách hi hi.:-)

0 0
možnosti
HN

handour

21. 2. 2009 19:00
Re: A nebyl to náhodou Dalibor Janda

Jste chytrá a všímavá:-).Byl.A nebyl to záhyb...;-DR^

0 0
možnosti
A

Arth-

21. 2. 2009 18:33
Teda Hančí...

koukám, že Tě ta kýta pěkně rozpárádila!

;-)

No ale to jednou jasný...  gantleman se dámě dívá výhradně do očí!!

;-)

0 0
možnosti
HN

handour

21. 2. 2009 18:44
Re: Teda Hančí...

Vidíš, co kus masa udělá  se ženskou...

Chystám se na ten tatarák...;-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

21. 2. 2009 17:51
pekne tema

;-D;-D;-D Hani, kdyz potkam peknou slecnu ktere to slusi a ten vystrih je fakt hoodne odhalujici, tak mi tam oci spadnou taky. To same na zadek, je jedno jestli je to muzsky nebo zenska ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

oldiess

21. 2. 2009 16:32
Že by už část románu?

Tak to vypadá když někdo něco nejen napíše ale napíše pěkně, nejen napíše co si myslí ale napíše to tak, že mnozí ostatní až při čtení zjistí, že si něco takového /i dalšího podobného/  taky někdy myslí, ale až teď jim to dochází neboŤ potřebovali někoho, kdo by jim pomohl odhalit i sebe sama. Nezužoval bych popsanou situaci jen na jaro, naštěstí k ní v různých obměnách dochází kdykoliv, což od nynějška bude potvrzovat zase o něco víc lidí. Docela dobře bych si tohle dokázal  představit jako úryvek románu, ktrerej by jistě nenudil ale těšil, bavil a vnímavé i poučoval.

0 0
možnosti
C

CernoZelenySmejd

21. 2. 2009 16:20
do očí???

tak to bych rád. VVV

0 0
možnosti

black.v.

21. 2. 2009 15:47
Ahojky

No jo, Hani, jaro ;-) Úplně tě chápu, zrovna koukám na Mamma miu a pořád si přehrávám zpátky scénu, kdy vytryskne Afroditin pramen a Pierce Brosnan pod ním křepčí v mokré košili. To jsou holt ty pudy ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek