Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Hyacinth Bucket

7. 3. 2009 20:48
Hmm , takze mam takovy dojem ,

ze vam nevera az tak moc nevadi. Jdou zeny do nebe? Ne, tam bude nuda, zeny pujdou tam, kde jsou muzi. Coz nebicko asi nebude.

0 0
možnosti
PZH

pepa z hongkongu

7. 3. 2009 20:50
Re: Hmm , takze mam takovy dojem ,

jeste ji v tom podporujte, hyacinthe. nevidite, ze to je silena zenska, co si leci komplexy pres internet?!

0 0
možnosti
PZH

pepa z hongkongu

7. 3. 2009 20:33
nechapu

co tim jako autorka chce rict? ze nema vhlave vsechno v poradku a ted se to snazi hasit neverou? ze nevi sama, co s roupama (ostatne jeji clanky jsou v tomhle ohledu vice nez vystizne) a tak ma potrebu kazdou blbost hodit do blogu? je videt, ze neni spokojena ne se svym zivotem, ale hlavne sama se sebou a ted hleda viniky sve situace vsude kolem. a jeste se tim chlubi. divne, ale v cechach se nicemu nedivim. tady v indii tohle delaji jenom moderni manazerky, ktere taky nevi, co s roupama.:-/

0 0
možnosti
A

Arth-

7. 3. 2009 20:47
Re: nechapu

Pepíku?

Ale HongKong není v Indii...  :-P

0 0
možnosti
V

Vikina

7. 3. 2009 18:00
Kde je

motýlek? A Gwendy? Jé, ta právě přibyla ;-D. A kde je mlíkař? A holič a profesor?

Všechno bude, máslo i rohlíky, i smetana! I Dvořák bude :-):-).

Hani, promiň, tak mi napadlo dělat blbosti.

0 0
možnosti
W

Wendolene

7. 3. 2009 18:02
Re: Kde je

Wendy zdravi Vikinu!;-D

0 0
možnosti
W

Wendolene

7. 3. 2009 16:59
Hezke, moc hezke...

R^ ;-D

Nesmite ty americke nesmysly brat vazne, uz i tak prilis mnoho lidi tomu veri. Clinton presvedcil spoustu lidi, ze jeho zpusob je "nevinny".  Clovek by mel byt v manzelstvi verny telem i dusi, pokud podvadi jedno nebo druhe, vyjde to nastejno...Ja osobne povazuji za neveru i takovou tu platonickou, kde si jeden z manzelu vytvori velmi pratelsky vztah s cizi osobou a s ni se sblizuje, zcela platonicky, ale prece...

0 0
možnosti
HN

handour

7. 3. 2009 17:17
Re: Hezke, moc hezke...

WendyV,kde jste byla tak dlouho? Už se mi po Vás zastesklo! A i motýlek někde lítá a to si představte, že jsem tady byla včera v noci úplně sama se skvělýma chlapama a vy holky americký..nikde;-)

0 0
možnosti
AB

abarila

7. 3. 2009 14:30
Hani,

kdyby šly tři karmy, tak je máte.R^R^R^

0 0
možnosti
HN

handour

7. 3. 2009 15:03
Re: Hani,

Slíbily jsme si přece, že budeme tohle jaro sexuálně vzhůru, né?

Děkuju AliceVVV

0 0
možnosti

oldiess

7. 3. 2009 12:04
Zasmál jsem se, pobavil a hlavně zamyslel

Napřed sranda, pak pro nás borce silný připomenutí toho, že ať jsme jakkoli skvělý, tak stejně máme s empatií vůči ženám problémy, a je jedno jestli jde o dcery, manželky, matky nebo "jen" kamarádky či kolegyně. Prostě asi je nás dost, co se málokdy zastaví aby se je pokusili vnímat jinak, než je brát jako samozřejmost. Takže v průběhu článku jsem začal nabývat dojmu, že už vím vše a budu lepší, abych si ale na konci stejně přiznal, že nevím prakticky nic. Tak si na závěr dovolím všechny ženy poprosit, aby se za to na nás nezlobily, většinou to není zlý úmysl ale to, že nám to někdy nejde.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

7. 3. 2009 12:08
Re: Zasmál jsem se, pobavil a hlavně zamyslel

Oldies not goldies.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

7. 3. 2009 11:28
Člověk ani netuší o co přijde

když si dovolí opustit vyježděné koleje diskuzí a občas večer změní svůj steretyp a vyrazí někam za kulturou.  Chtěl jsem něco napsat o svých služebních cestách , ale už tady vše bylo natolik intelektuálně probráno , že by to byl jen trapný  , přízemní příklad.

0 0
možnosti
HN

handour

7. 3. 2009 11:37
Re: Člověk ani netuší o co přijde

;-DJirko, ani náhodou není pozdě...povídejte o svých služebních cestách...prosím:-)

0 0
možnosti
A

Arth-

7. 3. 2009 9:22
Včera už jsme nevydržel - a usnul!

A o dost přišel...  ;-)

No, nevadí.

Ano, myslím, že v tomhle mají ti Amričani, zcela vyjmečně, pravdu. Ale je třeba to brát tak nějak globálně - nevěra to je jenom tehdy, když jsou naplněny VŠECHNY uvedené syndromy současně!

;-D

0 0
možnosti
S

stedrik

7. 3. 2009 9:33
Re: Včera už jsme nevydržel - a usnul!

taky jsem už napsal,že články musí psát před desátou večer :-)

Kdyby byly naplněny všechny syndromy současně s milenkou-cem,tak už to není nevěra,ale druhý manželství;-D

0 0
možnosti
PK

Ccecil

7. 3. 2009 8:54
Mám pocit

že si autorka musí něco zdůvodnit, ale třeba se pletu.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

7. 3. 2009 11:25
Re: Mám pocit

Já mám pdobný pocit. Není to příprava před výkonem rozhodnutí?

0 0
možnosti
S

stedrik

7. 3. 2009 0:39
já pořád,kde jste vzala nevěru

a ona je zrovna na ní reklama, na jednu noc pod diskuzi.Že by to jaro bylo tady:-)

0 0
možnosti
HN

handour

7. 3. 2009 0:51
Re: já pořád,kde jste vzala nevěru

já ani nevím kde jsem ji vzala...kde se vzala...najednou byla tady:-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek