Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cojanato

27. 5. 2009 2:01
Omluva

Hani, tak jsem ještě skočil na Tvůj blog a zděsil jsem se !8-o Tys měla narozeniny a já to hezký povídání prošvihnul a nepopřáááál jsem !

Tak se Ti Haničko Vtímto alespoň omlouvám a dodatečně vše nejlepší. Bereš to?:-)Budu Tě sledovat častěji.

Karmu já dal taky dodatečně.

0 0
možnosti
V

Vikina

27. 5. 2009 2:20
Re: Omluva

To máš z toho, že jsi furt jako pes na řetězu přivázanej u Pavoukova blogu; při tom všem štěkání Ti pak utíkají krásy kolem Tebe :-);-D

0 0
možnosti

oldiess

26. 5. 2009 18:33
jéé to mi zase něco uniklo

Tak mnoga ljeta Hani a lehkej posměšek, jsi o deset dní starší;-D

Jinak pochvala, dobrej pohled z ženské strany a potřebnej, a karma tedy za článek, k narozkám něco snad někdy jindy:-)

0 0
možnosti
HN

handour

26. 5. 2009 18:48
Re: jéé to mi zase něco uniklo

děkuju Honzo, takže Ty jsi taky blíživej Blíženec?;-)

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

25. 5. 2009 23:54
a vůbec, kdo tu vlastně hádá?

0 0
možnosti
HN

handour

26. 5. 2009 0:10
Re: a vůbec, kdo tu vlastně hádá?

Vy...jestli tedy chcete...;-)

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

25. 5. 2009 23:43
jinak se omlouvám, zakecal jsem se u vajec

;-D

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

25. 5. 2009 1:12
samozřejmě

0 0
možnosti
HN

handour

25. 5. 2009 21:15
Re: samozřejmě

copak samozřejmě...ztratila jsem nit...;-)

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 5. 2009 0:30
přeji

vše nejlepší k narozeninám.....R^

0 0
možnosti
HN

handour

25. 5. 2009 0:33
Re: přeji

Děkuju Aličko:-)V

0 0
možnosti
S

stedrik

24. 5. 2009 23:38
na otázku kolik Ti je,

má krásná žena odpovídat: "dost velká,abych dokázala ocenit krásu červenýho ferrari z tvých rukou,dost krásná,aby mě slušel jakýkoliv drahokam zasazenej v bílém zlatě kterej koupíš a dost dospělá,abych si užila bezprostřední divokej sex po dobrý večeři s charizmatickým mužem"gentlman pochopí a ty druhý se příště ptát už nebudou:-)

0 0
možnosti
HN

handour

24. 5. 2009 23:41
Re: na otázku kolik Ti je,

;-D;-D;-D no sedí to, až na tu večeři...není lepší se najíst pak?:-)

0 0
možnosti

Anavi

24. 5. 2009 23:09
Věk netřeba řešit, stejně se to každy rok mění

 a kdo si to má pamatovat?

Já pro jistotu slavím každý rok pětadvacáté narozeniny. A kdo chce vědět, kolik mi je, ten si to musí spočítat z roku narození, já se tím nenamáhám.

Takže všechno nejlepší a ať jsou všechny starosti menší než starost o datum narození.

0 0
možnosti
HN

handour

24. 5. 2009 23:14
Re: Věk netřeba řešit, stejně se to každy rok mění

Děkuju:-).

Víte, já to vůbec neberu jako starost, jenom jsem chtěla pobavit sebe a zabavit ostatní, o samotné číslo vůbec přitom nejde....jen o zajímavé a zejména vtipné postřehy ohledně věku...jako je ten Váš,že slavíte každý rok pětadvacáté narozeninyR^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

24. 5. 2009 22:48
Tak jo,

Jde Ti o vtipnou, ale přesnou odpovď, kolik že Ti je dneska let? Já si myslím, že je Ti přesně tolik let, kolik dnes uplynulo od chvíle, kdy Tvá maminka vykřikla -,,Ježíši voda!!!" a Tvůj tatínek se hnal do koupelny, protože podle výkřiku si myslel, že u vás praskla voda. No, praskla, ale ne v trubce v koupelně, ale jaksi ta plodová. Pak už to šlo ráz na ráz a už jsi byla mezi námi. Já si to můžu dovolit říct takhle, protože já jsem tady na tom světě už myslím že nějaký ten pátek byl...;-D Pa V.

0 0
možnosti
HN

handour

24. 5. 2009 22:51
Re: Tak jo,

;-D;-D;-D samá vodaaaaaaaaaa

0 0
možnosti
PO

POToole

24. 5. 2009 22:25
Ahoj, Hani!

Tak Ti preji vse nej, nej k Tvym narozeninam, hlavne to, co si sama prejes nejvic! :-)V A doufam, ze se mas krasne, a ze si to hezky uzivas!!

0 0
možnosti
HN

handour

24. 5. 2009 22:31
Re: Ahoj, Hani!

Ahoj Pavlínko - děkuju moc:-)V.Ano, mám se dost dobře,dneska dokonce krásně a užívám si to.

A jak Ty?Mám radost,že jsi v anketě Bloger roku...že přijdeš na sraz asi nehrozí,viď?Nevím,jak často a jestli vůbec jezdíš domů....

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek