Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HN

handour

4. 11. 2009 14:39
To by opravdu stačilo

Nechci tady sloužit jako veřejné wc lidské malosti a zlobě. Požádám iDNES.cz o úplné zrušení blogu. Nebude se tak muset koukat na mou hnusnou tvář a číst mé ufňukané články plné gramatických chyb. Jestli je můj definitivní odchod pro vás vítězstvím, máte ho mít. Já to vzdávám.

H.N.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

4. 11. 2009 14:54
Re: To by opravdu stačilo

Tys to nevzdala a ONI nikdy nevyhráli - chápeš to? Jak jsem už jednou napsal u sebe. Je možné Tě ohnout, ale nikdy Tě nezlomí...;-) Pa V.

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

4. 11. 2009 12:15
Hanko,

jednak Ti přeju, A´t se Ti v nové práci daří( a i tu gramatiku určitě vypiluješ!)-)

Jednak jsem si přečetla inkriminovanou diskusi u pana Kroupy.A co mi z toho vyšlo?

a) I já jsem pochopila, že Tvé reakce byly míněny jako vtip.

b) Pan Kroupa má zřejmě "skvělou"  tchýni a poměrně žárlivou manželku, jež má náramné kolegyně v práci.

Toť vše k tématu. Hodně štěstí! V.-)

0 0
možnosti
HN

handour

4. 11. 2009 13:10
Re: Hanko,

Díky, Wando. Bylo to přesně tak, jak píšeš, ale těmhle staroslivejm duším to stejně nevysvětlíš. Oni o to stejně nestojí. A já nestojím o jejich názor. Jsem velká holka a postarám se o sebe sama.

Měj se moc hezky.:-)

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

4. 11. 2009 11:23
Výživná diskuse.

Ale vrtat se v ní fakt nebudu.:-)

Spíš mě zaujala jiná věc. Přečetla jsem si Váš minulý článek a teď tenhle a vyrozuměla jsem, že se začínáte živit coby novinářka. Která redakce, proboha, zaměstná jako psavce někoho, kdo neovládá ani českou gramatiku??? V tom Vašem minulém článku (nebo povídce, to je nakonec jedno) vršíte jednu chybu za druhou, zejména v interpunkci. Sice mě to při úrovni našich novinářů zase tolik nepřekvapuje, ale ostuda to tedy je. Jak Vaše, tak Vašeho zaměstnavatele. :-/

0 0
možnosti
HN

handour

4. 11. 2009 13:08
Re: Výživná diskuse.

Zas jedna ženská "starostlivá duše" - tak vězte, že o svém velkém nedostatku vím, a pracuji na tom, abych ho odstranila - dálkovým studiem českého jazyka na VŠ:-)

0 0
možnosti
OU

4. 11. 2009 7:25
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IK

istvan kada

4. 11. 2009 8:13
Re: Hanko,

Kéž byste měl Libore pravdu - hlavně s tím "odcházíš klidně".:-/

Hanka si neustále pro sebe mumlá mantru - jsem šťastná, klidná, zdravá, ... to jste jí poradil vy ?

0 0
možnosti
B

Bucharovic

4. 11. 2009 6:08
Ano

Napíšu to jako nový příspěvek, páč v diskusi by se to ztratilo. To, jak Istváne píšete, cituji - ,,...Stojí za to ji zkopírovat a kompletně zaslat do redakce zaměstnavatele blogerky..." - tak to jen svědčí o tom, co hnusného a slizkého se za vaším nickem skrývá. Ani já jsem o vás nikdy valné mínění neměl, ale zdá se, že i vy ještě dokážete překvapit. Tak frustrovaného a nešťastného člověka jako jste vy, jsem snad ještě neviděl. Už párkrát jsem někde napsal, že s blbcem se nemá cenu bavit, protože hrozí, že bude člověk zatažený do bahna blbosti, kde by mohl blbec i zvítězit. To proto, že v těch s. ačkách má více zkušeností. Tak z této debaty odcházím, blbec mi nestojí za čas, o který by mě připravil. V.Kroupa

0 0
možnosti
IK

istvan kada

4. 11. 2009 6:53
Re: Ano

"Istvane píšete" - tak to byste mi musel holenku nejdříve dokázat. Nic takového jsem nepsal.

Jinak Kroupo, vy když něco napíšete, tak to úplně bere za srdce. Je v tom vždy tolik moudrosti.

Kolikrát už Vládik a hlavně Hanička slibovali, že už nebudou ztrácet čas v debatách, že jejich čas je tak vzácný jako oni sami.

Tak zas nikdy nashledanou.

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

3. 11. 2009 23:14
Bože, jak hluboko pan Kroupa klesl...

... neměl jsem o něm valné mínění už předtím, ale tahle diskuse hovoří jasnou řečí. Stojí za to ji zkopírovat a kompletně zaslat do redakce zaměstnavatele blogerky. Sama jim jistě ze skromnosti o těchle svých exhibicích nic nepoví, tak ať ocení její vybroušený styl... :-)

0 0
možnosti
PK

dolch

3. 11. 2009 23:17
Re: Bože, jak hluboko pan Kroupa klesl...

éreš pikloš neméšči huňá scépeň kámoš

0 0
možnosti
W

Wendolene

3. 11. 2009 22:40
Jak se rika, vsechno zle je k necemu dobre

Takze diskusi i konec blogu berte tak.;-):-)

0 0
možnosti
HN

handour

3. 11. 2009 22:44
Re: Jak se rika, vsechno zle je k necemu dobre

;-D Vždycky máte pravdu, Wendy, jak to děláte? Asi by to byla nuda říct ahoj a odejít, nenechat za sebou trochu té síry, co myslíte?;-);-D

0 0
možnosti
MB

MychalB

3. 11. 2009 22:15
Tož hodně štěstí, děvčico

Nic netvrá věčně a přání chlebodárce je přání chlebodárce... ale vyřiď mu, že tu něco bude chybět :-)

0 0
možnosti
HN

handour

3. 11. 2009 22:18
Re: Tož hodně štěstí, děvčico

Dneska jsem tak ráda za milý a upřímní lidský slovo, že Ti hned musím dát...VVV

p.s.: a tu diskuzi níže, prosím, nečti

0 0
možnosti
PK

dolch

3. 11. 2009 21:26
Výživná diskuse

Téda, tady je to dneska fakt hustý ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
HN

handour

3. 11. 2009 21:40
Re: Výživná diskuse

Viď, Pavle? Já jsem, čoveče, po smrti ještě slavnější;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PI

pafffka

3. 11. 2009 21:25
týýý voe !

8-o8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek