Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bucharovic

3. 11. 2009 20:16
Tak a dost!

Lolo, do toho, jak to mám se svou ženou je vám kulový.  Jak to mám s Hankou, do toho vám jsou dvě kulový. S Hankou jsem si vše vyjasnil, ale chtěl bych se jí tímto omluvit, že jsem své ,,napomenutí" napsal veřejně do diskuse. Měl jsem to udělat v mailu a je mi líto, že jsem Hanku dostal někam, kam jsem nechtěl. Vám Lolo, zdá se, nějak leží na srdci osud mé ženy a mého manželství. Kde vůbec berete drzost tvářit se, že hrajete v barvách mé ženy? Zrovna vy, která jste mě tolikrát urazila a snažila se mě zesměšnit? Tehdy vám nevadilo, že vaše urážky může má žena číst a že jí budou třeba nepříjemné?! Povím to na rovinu Lolo, potkat se s vámi tváří v tvář, tak vám plivnu do ksichtu tak, že by vás to utopilo. Hanka má ve mně přítele, má zde spoustu přátel. Vy, Lolo ne. Hyeny spolu totiž přátelit neumí. V.Kroupa

0 0
možnosti
M

motylek_02

3. 11. 2009 20:19
Re: Tak a dost!

konecne ten spravny ktery se k tomu vyjadril.

0 0
možnosti
HN

handour

3. 11. 2009 19:57
Paní Kroupové si velmi vážím,

i když ji osobně neznám. Vláďa Kroupa je jen můj kamarád, nikdy jsme se osobně neviděli a ani se neplánujeme vidět. Je mi líto, že kvůli některým zlým čarodějnickým jazykům, které využily něčí nejistoty měl Vláďa doma problémy. A proto jsem v té diskuzi řekla, že ve škádlení už pokračovat nebudu, Vláďa měl pravdu, zašla jsem moc daleko, přepískla jsem to - za což jsem se i omluvila. Toť vše. Víc v tom opravdu nehledejte.

0 0
možnosti
JK

lola-cz

3. 11. 2009 20:02
Re: Paní Kroupové si velmi vážím,

To beru. A budu velmi pozorně sledovat, jestli zase nezasliníš... ;-€

0 0
možnosti
HN

handour

3. 11. 2009 19:32
Děkuji všem přátelům za milá slova,

nepřátelé mě nezajímají, nebudu na ně reagovat (ani jako diskutér v jiných diskuzích, tak se netěšte), protože když někým pohrdám, nevážím si ho, tak mě ani nezajímá co si myslí.:-P Tuhle diskuzi sama smažu, mám ráda čisto;-) - tak nenadávejte adminům, je to moje volba. V

0 0
možnosti
JK

lola-cz

3. 11. 2009 19:40
Re: Děkuji všem přátelům za milá slova,

jistě.. vždycky je to vaše špatná volba... Rv:-/

0 0
možnosti
HN

handour

3. 11. 2009 19:13
To by byl zázrak,

aby se diskuze pod mým posledním článkem obešla bez přítomnosti Ištvána, Pepy, Loly... a je úplně jedno jestli jde o tři různé osoby nebo jednu impotentní saň se třema hlavama.:-P Nebudu na ně reagovat, ani jsem si nepřečetla jejich uslintané výkřiky, jen jsem je přelítla očima...a nic nového. Nebudu si kazit hezký večer. Toť vše - ještě musím vytřít redakci;-D

0 0
možnosti
M

motylek_02

3. 11. 2009 19:19
Re: To by byl zázrak,

dobri holubi se vraceji neni asi nejlepsi parafraze. :-) na chvili je s nimi sranda, pak uz je to vsechno na jedno kopyto. zadna zmena. nejlepsi obrana je utok. znas to: co je z mych ust je o me, co je z tvych ust je o tobe. :-)

0 0
možnosti
JK

lola-cz

3. 11. 2009 18:36
Řekněme si to na rovinu –

-mně chybět nebudete. Co se týče vašich příspěvků na blog, je mi vyloženě nepříjemné, že vidíte ženy povětšinou jako nesvéprávné. Vlastní vinou uhoněné, zneuznané, k nevěře tím dohnané, věčně hudrající krůty, tudíž po večerech pochlastávající a pak vděčné za každý dotyk, třeba i ránu. Asi takové existují, ale rozhodně to není něha a „ženskost“, co z nich dělá srny na odstřel. Je to buď prostá lidská blbost, nebo nemocná duše. Kam patříte vy je mi srdečně jedno, jen jsem ráda, že už tu nebudete „za ženy“.

A co se týče vašich příspěvků v diskusích…. Vy jste samé srdíčko a láska k bližním. Opět je mi jedno, jak to máte v soukromí, jestli vás někdo miluje, či ne. Ale to, co jste tu předváděla a  předvádíte vůči paní Kroupové, to s láskou k bližnímu ani s obyčejnou slušností nemá co dělat.... Měla byste se stydět. A ty dveře, jak říkal „srdíčko Vláďa“ , už nechat zavřené.

0 0
možnosti
M

motylek_02

3. 11. 2009 19:10
Re: Řekněme si to na rovinu –

ale Hanka tu nebyla za zeny, ona tu byla za sebe.

0 0
možnosti
OU

3. 11. 2009 14:57
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

3. 11. 2009 13:10
Proč by uklízečka v redakci okresního plátku...

nemohla psát na blog konkurence? 8-o

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 11. 2009 13:19
Re: Proč by uklízečka v redakci okresního plátku...

Už se vás Ištváne dnes někdo zeptal, jestli nepotřebujte podojit?8-o V.Kroupa

0 0
možnosti
PZH

pepa z hongkongu

3. 11. 2009 0:06
nic se nezmenilo

Tak nam odchazi jedna z blogerek, psi stekaji a kravana jde dal. Jeji posledni clanky jasne ukazuji, ze se nic v jejim zivote nezmenilo, ze tam porad je stejne trauma jake tam bylo pred tim nez tady prisla a ze tam bude jeste i pote, co se sem zase vrati. Nic jineho. Prejme ji hodne stesti, protoze ho bude v dalsim zivote hodne potrebovat, jeji uteky pred tim, co je v ni samotny ji, budou strhavat stale hloubeji a hloubeji a zadne psani ji v tom nepomuze. :-/

0 0
možnosti
M

motylek_02

3. 11. 2009 4:36
Re: nic se nezmenilo

;-D a dalsi beruska dorazila. Veliky a vsevedouci Pepca. Slitavate se tu jak vosy na med, do koho ted budete vyryvat? Ona Vam Hanka nakonec bude chybet ;-D

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

2. 11. 2009 23:32
Asi tak deseti srdíčkovým lidičkám budete možná chybět

... většina populace si té "katastrofy" ani nevšimne.Nedělejte si iluze. tak dobrá, abyste musela psát takový dryáčnický a srdceryvný články, zase nejste. Ty slzy, které se tadi roní, jsou povětšinou krokodýlí... ostatně, počítám, že tady budete brzy zpátky. Publikování v jakémkoliv periodiku se dramaticky liší od cukrování někde na blogu... :-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

2. 11. 2009 23:49
Re: Asi tak deseti srdíčkovým lidičkám budete možná chybět

Bububu Istvanku. Vam je to taky lito, vzdyt vy nebudete mit kde prudit a smrdet. Hanka tu ma minimalne 10lidi kteri ji maji radi, Vy tu nemate nikoho ;-D. Tak negativismu zdar ;-D

0 0
možnosti
S

stepulka

2. 11. 2009 21:57
A já myslela, že nadpis je alegorie

... ve stylu... Zitra ráno vstanu a opařím se čajem...;-D

Haní, to je škoda. :-(

A Tvá nová práce Ti brání protože je to novinařina nebo státní správa? Tajná služba snad ne ;-)

0 0
možnosti
HN

handour

2. 11. 2009 22:22
Re: A já myslela, že nadpis je alegorie

A víš, že to ráno tak nějak vypadalo...Já byla pyšná, že jsem blogerkou iDNESu ať si o tom myslí kdo chce co chce. "Přežít" Státní správu mi právě pomohlo psaní na blog a pokec s lidma v diskuzích. I to, když umřel táta. Blog i lidi na něm tu byli, když okolí mávlo rukou, že nemá čas. Tam někde vznikla ta nezdravá závislost, ale i to už je pryč. Ale srdce tady zůstává pořád. Ano, jde o novinařinu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek