Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

eNden

31. 7. 2010 19:11
Tak nevím,

o čem je vlastně řeč, zda o pr... nebo že lidi by měli být oblečeni a upraveni podle Vašich měřítek. Mám pocit, že mimo Česko si nikdo toho druhého nevšímá, i kdyby chodil v pytli, ale zde by pořád někdo předpisoval jak má kdo chodit oblečen. Jestli Vaše duše trpí při pohledu sádelnaté paní v obtaženém obleku, tak si čtěte a kolem se nedívejte. Já jsem zase z generace, kdy se nosily blůzičky ke krku a oblečení, v kterém teď chodí mladé díky se za mě nazývalo kombiné a ven by v tom nikdo nevylezl. No a co? Můžu si něco pomyslet, ale rozhodně z toho nejsem per plex.

Jo a znám pána, kterému se prales, představte si, líbí. To je co?

Taková mladá a tak prudérní :-)))Rv

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

31. 7. 2010 19:26
Re: Tak nevím,

Když já nevím, co je nebýt per plex?:-/

Nic proti chlupům nahoře i dole, pokud mi je někdo cizí nestrká pod nos;-). A pohled do cizího zadku mi taky nedělá dobře, ale jinak...se kouknu ráda a dokážu ocenit šarm a půvab ženy, která má blůzku upnutou až ke krku.

Článek jste možná pochopila jinak, než jsem si to přála...chtěla jsem jen, aby pobavil.:-)

0 0
možnosti
PAM

papaya and mamaya

31. 7. 2010 18:52
pobavilo

... dobrý obraty :-) ;-D

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

31. 7. 2010 19:45
Re: pobavilo

To byl i účel. Díky moc.:-)

0 0
možnosti
MB

Mychal.B

31. 7. 2010 18:30
A hergot, tady mi někdo šahá do svědomí

Teď ještě abych si dělal hlavu z toho, jestli někdo neutrpěl doživotní trauma z mého schlazování organismu na Šumavě v Křemelné minulý týden ;-D

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

31. 7. 2010 18:32
Re: A hergot, tady mi někdo šahá do svědomí

;-D o tom až příští týden.

0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

31. 7. 2010 17:56
Pěkný článeček. Jsem zvědav, jestli zaujme taky redakci

:-)

0 0
možnosti
M

martin13

31. 7. 2010 18:08
Re: Pěkný článeček. Jsem zvědav, jestli zaujme taky redakci

Mělo to být v rubrice Rady zahrádkářům?

0 0
možnosti
M

martin13

31. 7. 2010 17:54
Nestalo se Vám nikdy

že když jste se s někým rozešla, přišlo Vám neskutečné, že jste s tak ošklivým a neforemným pozadím mohla sdílet lože? A to nechci psát, co vše dalšího to pozadí znamenaloV..

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

31. 7. 2010 17:57
Re: Nestalo se Vám nikdy

;-D  ne, nedělám posléze tak hluboký rozbor, ale tlustou čáru. A to srdíčko seklo k Vašemu příspěvku jako poklice na hrnec.R^;-)

0 0
možnosti
V

V.Hamral.ml

31. 7. 2010 17:29
Dávám ti

tak dvacet...dobře, možná třicet let a přečti si to po sobě znovu. Obhajoba trendy looku vychází jen od toho, kdo jím může disponovat. Takže si to užij, dokud to jde, protože to velmi brzo nepůjde. A jestli se na ten svůj sexy look fixneš, tak skončíš jako pijící jezabel, co bude vzpomínat, jak byla mladá, což je vůbec nejhorší tragédie. Takovým se fotři s vyvalenou zadnicí a 'pecny chleba' matky můžou fakt většinou jen smát, protože oni na mládí už nemyslí, oni jsou řádně sešlehaní dynamickým žitím v čase:-)

0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

31. 7. 2010 17:31
Re: Dávám ti

s tím rozdáváním let byl nebyl tak velkorysý...:-/ někdy je líp, podívat se pravdě do očí... :-( hned a bez odkladu.

0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

31. 7. 2010 17:24
Krásné, oduševnělé, plné citu... to se hned pozná

VVVR^

0 0
možnosti
M

martin13

31. 7. 2010 17:05
0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

31. 7. 2010 16:56
Láska a pravda konečně na celé čáře zvítězila...

;-D;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek