Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FP

(Sdělení pro paní autorku H.N.)...

Nu což, kvůli J.Petříkovi mě tu někdo nabonzoval a nechal pobrat dukáty:-/

jdu raději o dům dál. Přeji Vám a slušným lidem pěkný zbytek neděle.

4 2
možnosti
RJH

Upřímně jsem se zasmál :-) Svědek je němý, fotografie zažloutlé, řeka rozbouřená - fajn slohovka, asi jako když v Básnících diktuje Štěpán Emilu Nádeníčkovi dopis. A to tankový dělo s vývrtem 125 mm mezi koleny je jak od Kroupy. Palec nahoru, není nad trochu hřejivého humoru v těchto mrazivých dnech R^ 

Jinak Zemana se zas tak nebojte, byl tu dlouhá léta premiérem a předsedou poslanecké sněmovny, a ačkoli z toho člověk nemusel být nadšený, nikoho neukousl a ani tenktokrát vás neukousne.

A Schwarzenberga si ještě užijete dost jako ministra zahraničí, místopředsedu Nečasovy vlády a předsedu TOP 09, která naší zemi dává takové velikány, jako Drábka nebo Kalouska. To je přeci taky vítězství slušnosti, no ne?

14 3
možnosti
FR

tak jako tak si pokaždé před jeho obrazem odplivnu a vnukům vysvětlím, že si toho pána nemusí vážit:-)

0 10
možnosti
FR

přes veškerou snahu mínusouidů ten odér tlačenky a becherovky nemizí:-)

4 7
možnosti
PM

P64a83v13e53l 33M76a11t25a46s

27. 1. 2013 12:26

Holka, kolik Ti bylo, když se psal osmašedesátý? Dle fotky méně než mně, a to mi bude pomalu 60. Jsi opravdu tak kompetentní se takhle vyjadřovat k tehdejší i současné situaci?? A jak už tady napsal pan Vejtasa - Miloš Zeman bude od 8.3.2013 i Tvůj prezident. Nezbývá Ti, než se s tím smířit.;-)

9 6
možnosti
FR

tak to vám tedy nezávidím. Můj prezident to nebude:-)

5 7
možnosti
JV

Hanko, naším prezidentem je pan Miloš Zeman:-) zvolený přímou volbou. Smiřte se s tím tak, jak bych se musel smířit já s tím, kdyby byl zvolen KS.:-(

12 5
možnosti
FR

no dobře, dobře.... vaším prezidentem je nějakej zeman. Tak dobro došli:-)

4 7
možnosti
FP

Nadsázka trochu silná zdá se, ale pokud se člověk hlouběji zamyslí nad všemi souvislostmi, snázeji pochopí Vaše psaní.:-)Už minulý článek mě zaujal a svým způsobem pobavil.

Mile jste mě paní Hano překvapila a já Vám tímto děkuji.R^

3 6
možnosti
Foto

Možná by bylo dobré si o Karlu Schwarzenbergovi zjistit nějaká fakta a poznáte, že z toho morálně vychází mnohonásobně hůře než Miloš Zeman.

Řada blogerů zde uvádí jasná fakta podpořena jednoznačnými důkazy (např. uznání Kosova, vyznamenání bratrů Mašínů atd.)

11 6
možnosti
PU

P78e83t86r 78U41h72e97r

27. 1. 2013 10:39

Že o zjišťování faktů mluvíte zrovna vy, Petříku. K. Schwarzenberg toho dělá mnoho dobrého, ale to jste jaksi nebyl schopen vypátrat. Zeman celou kampaň lhal. O jeho působení v politice se rozepisovat nebudu. To každý rozumně myslící člověk vidí. Protože to nevidíte vy, vychází mi, že nemyslíte rozumně.

A naučte se také jiné fráze, Petříku, opakování je sice matka moudrosti, ale u vás to už přerostlo v trapnost.

9 11
možnosti
ŠS

Proběhla jsem vaše naříkání. Nechte už té hysterie! Chleba levnější nebude ať na "prezidentský trůn" sedne kdokoli. Kdyby měl KS takovou svatozář jakou mu vy a vám podobní připisujete, nemohl by mít nic společného s Kalouskem a nynější mafiánskou vládou. Jsem ráda, že zvítězil Zeman. A to proto, že KS co se politiky týče je pro mně převlékač kabátů. Aby oblbnul mladé udělá ze sebe i pankáče. Fuj. Já tam chci člověka přímého, který říká to, co si myslí. I MZ má své mínusy. Dle mého názoru převyšuje u něj jedno velké plus. Nenechá sebou mávat a nebude slepě podepisovat vše, co mu vláda podstrčí. Je a doufám, že i zůstane nezmanipulovatelný. [>-]

13 5
možnosti
PU

P53e17t88r 40U88h12e19r

27. 1. 2013 10:41

On bude podepisovat to, co mu dotlačí nějakou korunku.

1 8
možnosti
Foto

Třeba se vám ta cesta podaří ujít na podruhé. To bude panu K.S. 80 let.R^

8 5
možnosti
FP

8-o Kdo se má ve vás vyznat, myslíte to vážně nebo jen nevhodně ironizujete?

1 6
možnosti
Foto

P51e29t65r 57W35e39n78z89e10l

27. 1. 2013 10:09

Vidím, že si zde většina zklamaných blogerů vylévá svou nahromaděnou nenávist. Jsem rád, že zvítězila moudrost před senitilou, což vyjádřila většina voličů.

14 6
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek