Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

marta.kucikova

21. 11. 2010 8:52
Život

...nepíšeš o blbostech, Hani, ale o životě. A ne každej by to, s čím se denně setkáváš, dokázal tak laskavě popsat. Děkuju. MartaV

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

21. 11. 2010 11:26
Re: Život

Já děkuju Tobě, Marti, že jsi tu...i když nejsem veselá a vždycky, opravdu vždycky mi to strašně vychválíš.:-)V

0 0
možnosti
AMF

farsky.blog.idnes.cz

20. 11. 2010 20:55
A k titulku...

A k titulku s problematickým slovem, ehm, trus... http://www.youtube.com/watch?v=CLMRPhm6YyQ

;-D

0 0
možnosti
RM

bobesh69

22. 11. 2010 9:18
Re: A k titulku...

Výborná píseň :-) Osobně používám i v běžném hovoru tvar "trus" poměrně často :-)) A obecně - jak již dávno vysvětlovali Cimrmani - nadužívání vugarizmů je kontraproduktivní. Jen připomínám krásnou scénu z Dlouhý, široký a krátkozraký :-)

To jen na okraj k tématu HO...

Článek je výborně napsaný a i s lejnem přitáhne mnoho čtenářů, kteří se snad alespoň na chvilku zamyslí nad života během.

Karma putovala okamžitě R^

0 0
možnosti
K

Kozel_

20. 11. 2010 20:48
Chvíli jsem byl mimo počítač

a z původního výrazu, jadrné češtiny, je lejno. Trošku se dívím, v Praze zastupitelé nechávají reklamu s nápisy ukliďte po svém psovi jeho ho..o, a běžný občan to říci nemůže. Přiznám se, že v lidové mluvě mi to zas tak nevadí. Tyhle výrazy se nehodí do vyjadřování starosty či primátora ve funkci. V soukromé mluvě mi to nevadí. Pochopitelně, pokud to není v každé druhé větě, ale to použito čiště technicky.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

21. 11. 2010 13:47
Re: Chvíli jsem byl mimo počítač

Tak to jsme na tom byli podobně. Chvilku jsem byla mimo počítač, vrátila se a článek fuč. Tak jsem musela spolknout(spláchnout) jednu hořkost a hle...vyplaval znovu.;-)

0 0
možnosti
P

parnassius

20. 11. 2010 20:41
Velmi upřímně doufám,

že mě osud i přes všechny vztahové kotrmelce nepostaví bok po boku nějaké podobné paní Horáčkové;-(......i když blbej jsem na to dost......

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

20. 11. 2010 20:44
Re: Velmi upřímně doufám,

Ty si vybíráš, pokud vím, přítulná koťátka....tak strach mít nemusíš.;-)

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

20. 11. 2010 20:10
no já nevím

ten děj je asi často nejhorší. a konec bývá často vysvobozením. A´t už je dobrý, nebo špatný.

0 0
možnosti
P

papaya.

20. 11. 2010 20:26
Re: no já nevím

pardon, ale to jste neřekl(a) vůbec nic :-P Co třeba - ve dne je světlo a v noci tma ?

0 0
možnosti
P

pěnice

20. 11. 2010 20:02
Možná pár let zpátky

by to čtení nebylopro mně tak stresující,ale jak přibývají léta,myslím že se budu čím dál více bát podobného konce.Tím myslím,kdy neovládáte svoji mysl ,neslouží nohy,ale hlavně hlava.Četla jsem nedávno,že metlou jednadvacátého století bude demence,ta stařecká a neovlivní to ani inteligence,ani to,kde člověk pracoval,jestli manuálně nebo mozkem.A toho se bojím.Raději nemyslet.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

21. 11. 2010 13:57
Re: Možná pár let zpátky

Já se taky bojím, pěnice. Jedinou zbraň, kterou mám je úsměv a srdce mámy. A jedinou jistotu, že nebudu svým stářím otravovat budoucí rodinu mé dcery.

0 0
možnosti
AMF

farsky.blog.idnes.cz

20. 11. 2010 19:37
Žíííši!!! To je nějaké smutné!!!

Hele, nění to nějaké až moc smutné? Na tak pěknou sobotu? To abych na středu připravil něco obzvláště veselého, abych Tě rozesmál...

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

20. 11. 2010 19:39
Re: Žíííši!!! To je nějaké smutné!!!

Proč až ve středu?:-)

0 0
možnosti
ILD

Inženýr lidských duší

20. 11. 2010 19:23
napiste zase neco o sobe

jsem státní zaměstnanec a můj plat, který je nějakých 15 tis. hrubého bude příští rok o 10% nižší. Dálkově studuji VŠ, jsem mámou jednoho školního dítě. Z mínusu na účtě se nemůžu za žádnou cenu vyškrábat. Mít další dítě (které bych si za jiných okolností moc přála) by bylo šílenství. Není to o chtění. Náš stát prostě nevytváří podmínky, aby se lidem chtělo něco budovat. Svým chováním jim říká - jednou týdně - při nedělním obědě - si nacpěte bachor - to vám musí stačit. Mám srovnání se 14 léty,které jsem prožila v Chorvatsku. Je to země daleko chudší než naše, ale jak tam se umí žít!;-)

p.s.: prosím bez jízlivých poznámek, proč jsem se tedy vracela - protože tady je můj domov a mám to tady ráda.

15.11.2010 22:00 Hanka Novotná

0 0
možnosti
K

Kozel_

20. 11. 2010 20:52
Re: napiste zase neco o sobe

Trošku se divím, proč má stát někomu zajištovat příjem? Ano, průměrný plat je necelých 24 tisíc a většina lidí má méně. Pokud studujete vš, máte šanci brát brzy o dost víc. Asi ne v té státní správě, ale nějaké soukromé firmě.

Chudoba nesouvisí s tím, jestli někdo může mít děti. V bohaté Evropě či Americe se rodí dětí málo. Nejvíc dětí se rodí v Indii, která patří mezi nejchudší země, africké chudé státy mívají leckdy taky vysokou porodnost. A u nás zachraňují statistiku Romové. Ti leckdy 15 tis taky nemají, podpory bývají nižší. A dětí mívají víc jak bohatší lidé.

0 0
možnosti
MK

krčmárka

20. 11. 2010 19:12
Také

špatnokrásne...sa u nás hovorí,  keď to nejde oddeliťR^Máte už mozoly na duši?Sorry, ale vidím, že nie:-)R^

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

20. 11. 2010 19:38
Re: Také

Mozoly na duši? Na to jsem asi moc mladá a moc usměvavá...říkají, že úsměv zahojí všechny bolístky. Úsměv a čas. Na to věřím.

Díky za příspěvek. Hezký večer. H.

0 0
možnosti
OU

20. 11. 2010 18:39
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

20. 11. 2010 18:49
Re: hezký

Děkuju, Libore.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek